+Follow Me ♦ Dashboard
Putera Nasri
Young Master

Welcome my  little inspiration. I just shared what i like and feel. Thanks for taking time to here. I Love You.

♦ vedere la mia storia
♦ mi conosci di più
♦ ho molti amici


Be talkative

Don't give me an email, but your URL whatever that. Facebook, twitter, or anything.



Credits

Begini Caranya

Template is 100% made by Aulia Septiya
Writter: Khairul Nasri
Helped: colour; picture;
All rights reserved ® Khairul Nasri 2011-2012.
Best view in Google Chrome


★♥ HeartString ♥
Thursday, 8 December 2011 // 0 narnian



hahh~
akhirnyee habis jugak aq ngok cite at atas ni :))
wahh..mase part2 yg akhir tuU b0le pulak air mate aq kluar siket....
hadoii~ mengalah kan pompan kan aq ny..HAHA :DD
but best laa cite HEARTSTRING ny..
aq ngok pown sebab ade Jung Yong Hwa..
aq mmg minat at dye..
sebenanyee aq lebeyh minat at rambot dye..HIHI ^.^
dye pown b0leyh laa siket2..
tuU pown sebab dye romantik..amboii~ XP
humm k laa..
sebel0m aq lebeyh merepek baek aq chaww dulu..
bye2!
I L0VE YOU BABY LISYA!!

#tadekenamengenakanbutsukehatyaqlaakandahaqsyggbabylisyaaqsgt2 ♥


JANGAN JEALOUS !!!
WELKKKK !!!
HAHAHAHAHAHAHA !!!